Home
Category
TV Live Menu
Loading data...

„კეთილი მგზავრობა“ - „ვისოლმა“ ბრენდის განახლებული სტრატეგია წარადგინა

BM.GE
21.07.23 14:47
27
გაუმჯობესებული ინფრასტრუქტურა, ახალი დიზაინ კონცეფცია, ლოიალობის სრულყოფილი სისტემა და სათქმელი - „კეთილი მგზავრობა“, - სწორედ ეს არის ნავთობპროდუქტების კომპანია „ვისოლის“ ბრენდის განახლებული სტრატეგია, რომლის პრეზენტაციაც გუშინ გაიმართა. როგორც „ვისოლ ჯგუფში“ აცხადებენ, ინფრასტრუქტურის განახლება ეტაპობრივად დაიწყება. ახალი ლოიალობის სისტემით კი „ვისოლის“ ერთგული მომხმარებლები სატელეფონო აპლიკაციის საშუალებით მომენტალურად ისარგებლებენ. რას მოიცავს ბრენდის განახლებული სტრატეგია?

Subscribe to our news

Get the main news of the day